4 kommentaari

kasutada võimalusi

Vasta kommentaarile

Teat võimalusi raha teenimiseks tuleks siiski kasutada päris niisama viie rikkaima riigi hulka siiski ei saa vähemasti Eesti mitte. Momendil käib Loode-Venemaal lisaks suursadamate jõulisele arendamisele ka märkimisväärne raudteevõrgustiku rajamine. Üheks komponendiks väljakuulutatud vähemasti Euroopa mõistes ülikiire raudteeliini väljaehitamine Piiteri ja Moskva vahele. Elik senise Sapsaniga kolme ja poole tunni asemel kahetunniga Südalinna Piietris või Moskvas ja seega lennuk jääb lihtsalt ära tegu kaksiklinnaga. Too raudteevõrgu aega nõudev väljaehitamine annab võimaluse Muuga sadamale mingi osa veostest saada töötlemiseks haarata kaasa ka Koidula piirijaam ja võimalik Kasahstani transiit. Mis muud kui teeb tööd ja veel rohkem tööd ja võimalik vahest võib veiks ka viina visata loomulikult Valge Tsaari valvsa pilgu all. Otse loomulikult tuleb Imperaatorit respekteerida - kuis teisiti - kuid eestlane ja vast ka venelane oskab veidi ka viina võtta vähemalt mõõdukal kombel elik "v mere". Vast saab ka veosed liikuma kui nii teeb.

transiit on oluline

Vasta kommentaarile

Kunagi mingi tüüp keegi sm Ansip väitis transiit elik rahateenimine geograafilisest asendist ei olevat oluline ilmselt siis Eesti puhul. Laias maailmas siiski püütakse ka transiidiga teenida ja loodetavasti eestlased vähemalt taunima seda ei hakka - loomulikult on rahateenimis võimalus oluline. Kuid mis võimalused Eestil on igati korralik Muuga sadam omaaegse Nõuk. Liidu poolt rajatud kuid tublisti moderniseeritud juba uue Eesti ajal. Paraku kohe Narova taha nüüdne Venemaa on rajanud Ust-Luuga või siis Lauga-Jõesuu suursadama mis momedil siis 100 miljoni tonnise töötlemisvõimsusega plaanides tõsta töötlemismahtu 200 miljoni tonnini tõsi too kavandatud kasv võtab veel teat hulga aastaid. Valge Tsaar elik Vladimir Vladimirovitš on vähemalt Ust-Luugas teinud väga head tööd. Kuid momendil on sealsamas käimas tohutu raudteevõrgustiku ümberehitamine lisaks Lauga-Jõesuu suursadamale veel ühe sadama elik Kroonlinna vastas asuva Bronka sadama tarvis just konteinerite tõõtlemiseks suunates Hiinast Euroopa. Too suursadamate raudteede väljaehitamine teat aja võtab vajalikust ressurssist rääkimata seega on tekkinud teat vähemalt ajaline võimalus suunata osa veoseid kuhu? Muugale loomulikult ja võimalus teenida teat raha ja see on oluline. Siit siis vajalikud kõnelused Taavi Aasa ja Venemaa transpordiministri Jevgeni Ditrihhi vahel sest Venemaal tutvus loeb ja ei ole välistatud mingil määral ka Eestis. Samas peab olema realist Ust-Luuga hiidsadam ja kärmelt rajatav Bronka konteinersadam on reaalsus ja võimalik transiit läbi Eesti peab sellega arvestama kuid raha on oluline arvaku kommarid siis mida tahavad. Kuid miks mitte suunata teat veosed Muugale Kasahstanist läbi Venemaa kui keegi veiks maateadust mõikab? Raha on ju oluline või kuda?

Vello

Vasta kommentaarile

Kas Aas ei saa tõesti aru, et kõik need teemad eeldavad poliitilisi otsuseid.

uku postitas:

kulla vello, maailm pole must ja valge või ainult sini must valge

Laadimine...Laadimine...