Emor: kõige mainekam suurettevõte Eestis on Circle K

Kantar Emori iga-aastast suurettevõtete maineindeksi pingerida juhib Circle K, millele järgnevad Swedbank ja Telia Eesti. Tabeli esikümnesse kuuluvad ka Eesti Energia ja  Riigimetsa Majandamise Keskus.

Pilt: Scanpix

Emor: kõige mainekam suurettevõte Eestis on Circle K

Kantar Emori iga-aastast suurettevõtete maineindeksi pingerida juhib Circle K, millele järgnevad Swedbank ja Telia Eesti. Tabeli esikümnesse kuuluvad ka Eesti Energia ja  Riigimetsa Majandamise Keskus.

Tabeli esikümnesse kuuluvad veel Eesti Energia, Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK), Tallink Grupp, A. Le Coq, Coop Eesti Keskühistu, ABB ning Tartu Mill, vahendas BNS.

"Oleme Statoili kaubamärgi all olnud aastaid tugevate ettevõtete pingerivis kõrgetel kohtadel, pidevalt esikümnes, kuid veel poolteist aastat tagasi ei teadnud Circle K kaubamärgist Eestis praktiliselt keegi," ütles Circle K peadirektor Kai Realo pressiteate vahendusel.

"Olla nüüd aga kõige meeldivam ja mainekam ettevõte Eestis ning seda teenindusettevõttena, mille näo kujundavad lisaks toodetele ja teenustele igapäevaselt ka ligi 700 teenindajat, see on meie kõigi töötajate jaoks väga suur tunnustus," ütles Realo.

"Lisaks möödunudaastaselt kuuendalt positsioonilt mainekuse pingerea tippu tõusnud Circle K-le on esikümne ettevõtetest aastatagusega võrreldes edetabelikohas olulise tõusu teinud ka Eesti Energia, Coop Eesti Keskühistu, ABB ning aasta tagasi mainelanguse läbi teinud Tartu Mill. Swedbank on püsinud edetabelis kõrgel kohal läbi aastate, Telia Eesti tõusis esiviisikusse aasta eest ning on suutnud oma head mainekuvandit hoida," ütles Emori uuringuekspert Katrin Männaste.

Männaste tõi välja, et mitmele ettevõttele on saatuslikuks saanud viimasel ajal meedias ilmunud negatiivsed uudised – nii on edetabelis kaugele tahapoole langenud HKScan Estonia, möödunudaastaselt kõrgelt kohalt on taandunud ka Prisma Peremarket.

"Mainekuse pingerea tipus olevatele ettevõtetele on iseloomulik, et nad on suhteliselt ühtlaselt kõrgelt hinnatud erinevate tarbijagruppide poolt, mitte ei ole populaarsed vaid kitsamalt mõne vanuserühma või näiteks elukoha, soo ja rahvuse põhiselt," ütles Männaste. "Samuti mõjutab mainekuse tippu kuulumist ettevõtete tegutsemisvaldkondade olulisus/atraktiivsus elanike jaoks, inimeste regulaarne kokkupuude nendega ja ettevõtete üldine aktiivsus meediakajastustes."

"Võrreldes valdkonniti püsib keskmine maineindeks ka 2017. aastal kõrgeim jätkuvalt toiduainetööstusel, samas kuulub toiduainetööstuse ettevõtteid käibe tippu pigem vähem, näiteks võrreldes kümneaastase taguse ajaga on 20 mainekama ettevõte seas kasvamas eeskätt kaubandusega tegelevate ettevõtete osakaal ning ka valdkonna keskmise maineindeksi põhjal on kaubandus liikunud tõusutrendis," lisas Männaste.

Kantar Emori iga-aastases Eesti suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus reastati suurettevõtted kahe näitaja – üldise hoiaku ning tugevusindeksi ühendindeksi alusel.

Laadimine...Laadimine...