Haabersti viadukt sai konkursi "Aasta betoonehitis 2018" eriauhinna

"Täiendavalt muudab rajatise eriliseks see, et viadukt, mis algab kaheharulisena, viadukti keskel harud liituvad ning rajatis lõpeb üheharulisena," selgitas Tallinna Kommunaalameti juhataja asetäitja Reio Vesiallik.

Pilt: Dmitri Povilaitis

Haabersti viadukt sai konkursi "Aasta betoonehitis 2018" eriauhinna

Toimetaja: Moonika Tuul

"Täiendavalt muudab rajatise eriliseks see, et viadukt, mis algab kaheharulisena, viadukti keskel harud liituvad ning rajatis lõpeb üheharulisena," selgitas Tallinna Kommunaalameti juhataja asetäitja Reio Vesiallik.

"Aasta betoonehitis 2018" konkursil pälvis Eesti Ehitusinseneride Liidu eriauhinna Haabersti ristmiku rajatiste projekteerija – Järelpinge Inseneribüroo OÜ: Aivar-Oskar Saar, Sven Naadel, Martin Meisalu, Priit Pärn.

Võistluse "Aasta betoonehitis 2018" žürii esimees Aadu Kana on öelnud, et Haaberstisse ehitatud viadukt on Eesti kõige pikema sildeavaga karpristlõikega viadukt, millel on lisaks veel erinevad kalded ja raadius.

"Täiendavalt muudab rajatise eriliseks see, et viadukt, mis algab kaheharulisena, viadukti keskel harud liituvad ning rajatis lõpeb üheharulisena," selgitas Tallinna Kommunaalameti juhataja asetäitja Reio Vesiallik. "Märkimisväärne on ka ehitamise kiirus - vaiatööde algusest kuni põhikonstruktsioonide betoonitööde lõpuni kulus üksnes seitse kuud."

Ehituse tellija on Tallinna Kommunaalamet. Peatöövõtja - Nordecon AS; betoonitööde teostajad - Rakennus Grupp OÜ ja Raunopol AS; järelpinge tööde teostaja – Järelpinge Inseneribüroo OÜ betoonitarnija - HC Betoon AS; raketise tarnijad – Peri AS ja Ramirent Baltic AS.

Laadimine...Laadimine...