Jaeketid: loeb müügisaalis sildil märgitud hind

Jaeketid Selver ja Rimi märkisid tarbijakaitseameti korraldatud ebaausate kauplemisvõtete paneeldiskussioonil, et kui kassas makstes selgub, et toode on hinnasildil märgitust kallim, on tarbijal õigus toode saada hinnaga, mis on märgitud sildile.  

Pilt: Scanpix

Jaeketid: loeb müügisaalis sildil märgitud hind

Jaeketid Selver ja Rimi märkisid tarbijakaitseameti korraldatud ebaausate kauplemisvõtete paneeldiskussioonil, et kui kassas makstes selgub, et toode on hinnasildil märgitust kallim, on tarbijal õigus toode saada hinnaga, mis on märgitud sildile.  

"Kui saalis hinnasildil on soodsam hind kui kassas, siis kliendile tuleb anda toode selle hinnaga, mis on sildil," ütles Selveri ostudirektor Katrin Riisalu paneeldiskussioonil. 

Sama meelt oli ka Rimi Eesti tarneahela juht Allar Kahju. "Klient saab toote hinnaga, mis on sildil. Selleks tuleb pöörduda infoletti," märkis Kahju. 

Jaekettide sõnul on olukorras, kus tavahind on kampaania ajaks tõstetud kõrgemaks ja soodushinnaks on märgitud eelmine jaehind, tegemist inimliku eksitusega.

Tarbijakaitseamet tutvustas teisipäeval uuringut ebaausate kauplemisvõtete kohta, kus probleemidena toodi välja näiteks asjaolu, et kaup on otsas juba kampaania alguses ja nii meelitatakse kliente kaubaga, mida reaalselt pole.

Samuti toodi probleemina välja, et kampaanias välja reklaamitud toode puudub valikust.

Laadimine...Laadimine...