Laevakompanii: Saaremaa järjekordade tekkimine oli üle aastate erandlik

Läinud nädalavahetusel tekkisid Virtsu ja Kuivastu sadamasse taas järjekorrad, Väinamere Liinide kinnitusel oli järjekordade tekkimine üle aastate erandlik, sest sabad tekkisid hoopis laupäeval.

Pilt: Scanpix

Laevakompanii: Saaremaa järjekordade tekkimine oli üle aastate erandlik

Läinud nädalavahetusel tekkisid Virtsu ja Kuivastu sadamasse taas järjekorrad, Väinamere Liinide kinnitusel oli järjekordade tekkimine üle aastate erandlik, sest sabad tekkisid hoopis laupäeval.

Saaremaa Laevakompanii tegevjuht Tõnis Rihvk selgitas, et parvlaev Muhumaa pidi lahkuma reede öösel Klaipedasse dokki, kust oli samal ajal remondist tagasi tulemas parvlaev Saaremaa. Laeva naasmine viibis aga Klaipedas sadama kontrolliprotseduuride venimise tõttu.

Rihvki sõnul saatsid nad samas laeva liinile kohe, kui see tagasi oli. "Saaremaa tegi esimese reisi väljumisega kell 17 Kuivastust, samuti jätkasid liinil parvlaevad Ionas ja Regula," kinnitas Rihvk.

Kõige pikemad ooteajad olidki laupäeva pärastlõunal, kui sõitsid kahekesi lepingujärgsed laevad Regula ja Ionas. "Saaremaa Laevakompanii vabandab kõigi reisijate ees, kes laupäeval järjekorras seisma pidid. Tegu oli laevastiku muudatustest tingitud erandolukorraga," toonitas Rihvk.

Ta tõi muuhulgas välja, et nii vedaja enda kui ka reisijate jaoks on Saaremaa ja Muhumaa saanud praeguseks juba harjumuspäraseks kvaliteediks. "Kuid tegelikult vastavad laupäeva hommikul ja lõunal liini teenindanud parvlaevad Ionas ja Regula riigi nägemusele ja tellimusele."

Parvlaev Saaremaa on seega lepingu mõttes justkui lisaalus. Rihvk nentis, et nad taotlesid küll ka juulikuuks lisareise, kuid ministeeriumilt selleks luba ei saadud.

Laadimine...Laadimine...