Loovusfestivali Kuldmuna 2015 võitjad selgunud!

Ööl vastu tänast selgusid pidulikul Loovusfestivali Kuldmuna 2015 auhinnagalal Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalsemeedia, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias.

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 võitjad selgunud!

Ööl vastu tänast selgusid pidulikul Loovusfestivali Kuldmuna 2015 auhinnagalal Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalsemeedia, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias.

Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks AgeMcCann, üritusturundajaks Stiilikanal, meediagentuuriks IDEA, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett. Parimaid kliente oli seekord lausa kaks- Maanteeamet nin Ööloom. Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt raadio Sky Plusile loodud klipp "Whine Movie".

Eesti populaarseima turunduskonkursi korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (EKTAL) juhatuse liikme Tõnu Kõva sõnul on selle aasta munadesaak väärikas- töid iseloomustab leidlikkus ja eesmärgipärasus.  

Töid hindasid zhüriid rahvusvahelisteekspertide juhendamisel.

Disainižürii esimehe Marksteen Adamsoni sõnul on eestlaste loovus viimase kümne aasta jooksul palju edasi arenenud - eestlased on progressiivsed, sihikindlad ning liiguvad kergejalgselt, kommenteeris ta Kuldmuna töid.

“Nähtud tööde põhjal usun kindlalt, et rahvusena on teil unikaalne võimalus hüpata otse loova innovatsiooni järgmisele tasandile, mis päeva lõpuks purustab vana globaalse traditsioonilise reklaamlahenduste ja loovlahenduste ajastu,“ lisas ta.

Lisaks Kuldmunadele antakse konkursi raames välja ka Elutöömuna, millega tunnustatakse valdkonna arengusse eriliselt panustanud isikut.

Sel aastal sai selle väärika auhinna Hans.H. Luik, kelle initsiatiivil ja eestvedamisel on Eesti turundusmaastik viimase 25 aasta jooksul jõudsalt arenenud. Hans H. Luik oli 1991.aastal kaasaegse Eesti reklaamituruvaldkonna looja. Just tema initsiatiivil ja aktiivse tegevuse tulemusena tekkis üldse Eestis kaasaegne reklaamiturg. Ta on ühtlasi Eesti esimese reklaamiagentuuri AGE asutaja.

Seitsmeteistkümendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 410 tööd eri valdkondadest. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 22 hõbemuna ning 29 pronksmuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48 tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises, mis adresseerib üht olulisematsotsiaalprobleemi, koolikiusamiks. Parimaks tunnistati Maret Kruve kampaania "Julge öelda".

17. Kuldumuna toimub järjepidevas koostöös Eesti loovagentuuridega alates 1998 aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsiooni lahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

 

Laadimine...Laadimine...