Maadlusliit ja kütusemüüja alustasid noorte spordi toetuskampaaniaga

Eesti Maadlusliidu presidendi Jaanus Paevälja ja Olerexi tegevjuhi Piret Milleri kohtumisest sündis kampaania "Toeta noorte sporti", millesse saavad tanklast kuuma joogi ostjad omapoolse panuse anda.

Pilt: Scanpix

Maadlusliit ja kütusemüüja alustasid noorte spordi toetuskampaaniaga

Toimetaja: Dmitri Povilaitis

Eesti Maadlusliidu presidendi Jaanus Paevälja ja Olerexi tegevjuhi Piret Milleri kohtumisest sündis kampaania "Toeta noorte sporti", millesse saavad tanklast kuuma joogi ostjad omapoolse panuse anda.

Olerex müüb aastas ligi neli miljonit tassitäit kuumi jooke ning maadlusliidu jaoks koguneb toetus oktoobri algusest kuni aasta lõpuni nii, et iga tarbija saab valida, kas ostab oma joogi spetsiaalses kampaaniatopsis või keskkonnasäästlikus termostassis. Viimasel juhul tuleb lihtsalt joogi eest makstes kassas viidata, et soovitakse toetada noori sportlasi.

"Eesti Maadlusliidul on au ja rõõm olla Olerex AS-i kampaanias esimese avapaugu esindajaks," märkis Paeväli. "Teame ajalooliselt, et maadlus on üks vanimaid spordialasid. Vana-Egiptuse kunstil on kujutatud maadlust kolm aastatuhandet enne meie aega."

"Tänapäeva meditsiini isa Hypokrates esindas oma kodusaart Kosi antiikolümpiamängudel just nimelt maadluses. Müramine, jõukatsumine – maadlus saadab meid sünnist saati. Uskuge mind, ka Kalevipoeg maadles oma vendadega. Maadlus on kindlasti üks neid alasid, mis iseloomustab Eesti elanikku. Sihikindel, tugev, kaalutlev, arukas. Kõik need on iseloomujooned, mis iseloomustavad nii maadlust kui ka ettevõtlust."

Olerex põhineb 100 protsenti Eesti kapitalil ning ettevõtte kasum jääb Eestisse.

Laadimine...Laadimine...