OSCE-le teeb muret Kremli rahastatud saidi sulgemine Lätis

Euroopa Julgeoleku- ja Koostööorganisatsiooni (OSCE) meediavabaduse esindaja Dunja Mijatović väljendas kirjas Läti välisministrile Edgars Rinkēvičsile muret Vene valitsuse rahastatud infosaidi Sputnik Läti võrgulehe sulgemise pärast.

Pilt: Scanpix

OSCE-le teeb muret Kremli rahastatud saidi sulgemine Lätis

Euroopa Julgeoleku- ja Koostööorganisatsiooni (OSCE) meediavabaduse esindaja Dunja Mijatović väljendas kirjas Läti välisministrile Edgars Rinkēvičsile muret Vene valitsuse rahastatud infosaidi Sputnik Läti võrgulehe sulgemise pärast.

"Ma kardan, et (Läti) välisministeeriumi tegevus võib luua ohtliku pretsedendi meedia võrgulehtedega seotud mahavõtmispoliitikas," ütles Mijatović avalduses OSCE kodulehel.

Ta lisas, et ei soovita veebilehti blokeerida, eriti kui seda tehakse kohtu korralduseta, ja palus Rinkēvičsilt täiendavat infot sputniknews.lv sulgemise kohta.

Sputnik on osa Vene riiklikust infoagentuurist Rossija Segodnija (Russia Today), mida juhib Dmitri Kisseljov, kellele Euroopa Liit on kehtestanud sanktsioonid Vene vägede Ukrainasse tungimist toetava propaganda eest.

Kolm nädalat tagasi sulges Sputnik oma rootsi-, norra-, taani- ja soomekeelse uudisteportaali.

Kremlimeelsuses süüdistatav Sputnik alustas Eestis tegevust 24. veebruarl kui käivitas siin eesti- ja ka venekeelse uudisteportaali.

Laadimine...Laadimine...