Rimi kutsub disainima ostukotti Eesti mehele

"Tänavune disainikonkurss otsibki poekoti kujundusele mehist lahendust, mis oleks samas stiilne ning miks mitte ka humoorikas. Lisaks on plaan teha seekord poekott lühemate sangadega, sest paljud mehed eelistavad kotti õlale panemise asemel käe otsas kanda," sõnas Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. 

Pilt: Scanpix

Rimi kutsub disainima ostukotti Eesti mehele

"Tänavune disainikonkurss otsibki poekoti kujundusele mehist lahendust, mis oleks samas stiilne ning miks mitte ka humoorikas. Lisaks on plaan teha seekord poekott lühemate sangadega, sest paljud mehed eelistavad kotti õlale panemise asemel käe otsas kanda," sõnas Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. 

Rimi korraldab juba teist aastat järjest riidest poekoti kujundamise konkurssi, kus saavad osaleda kõik, kel vähegi huvi disaini ja kunsti vastu. Sel aastal ootab Rimi selliseid kujundusi, mis sobiksid eelkõige meestele. Kotikonkursi võidutöö hakkab kaunistama 2016. aastal müügile tulevaid ostukotte.

"Paljud riidest poekotid on üldjuhul disainitud veidi naiselikus võtmes, mis ei pruugi panna mehi poes oma oste pakkides kõige loodussõbralikumat valikut tegema," sõnas Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. "Tänavune disainikonkurss otsibki poekoti kujundusele mehist lahendust, mis oleks samas stiilne ning miks mitte ka humoorikas. Lisaks on plaan teha seekord poekott lühemate sangadega, sest paljud mehed eelistavad kotti õlale panemise asemel käe otsas kanda."

"Poekoti kujundamise konkursiga soovime juhtida inimeste tähelepanu sellele, kui kahjulikud on loodusele plastikkotid – maailmas hukkub miljoneid elusolendeid loodusesse sattunud plastikjäätmete tõttu. Killerkottide asemel soovitame kliendil valida riidest poekoti või mõne teise keskkonnasõbraliku alternatiivi. Rimi on ainuke suurem jaekett, kus näiteks paberkott on soodsam kui kilekott," lisas Andrija Lilleoja.

Konkursitööd tuleb esitada koos saatja kontaktandmetega aadressile info.ee@rimibaltic.com või üles laadida kampaanialehele www.rimi.ee/loodushoid.

Konkursil osalevad kõik võistlustööd, mis on laekunud Rimile hiljemalt 30. novembriks. 3. detsembril pannakse Rimi kampaanialehele üles kümme parimat tööd, mille hulgast saab hääletada oma lemmiku. Konkursi võitja kuulutatakse välja 17. detsembril.

Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 237 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 14 Eestis), 64 supermarketit (neist 24 Eestis), 133 odavmüügikauplust (neist 48 Säästumarketit Eestis). Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.

Laadimine...Laadimine...