SportID ja Tere FIT kutsuvad Eesti kontoritöötajaid üles rohkem liigutama

SportID ja Tere avasid eelmise nädala kampaaniaga, mille eesmärk on Eesti ettevõtete kontoritöötajad liikuma panna. Kahe nädala jooksul käivad treenerid külas kümnel valitud ettevõttel, et viia töötajatele uusi Tere FIT tervislikke proteiinipudinguid ning näidata harjutusi, millega istuva eluviisi negatiivset mõju vähendada.

Pilt: Scanpix/Pilt on illustratiivne

SportID ja Tere FIT kutsuvad Eesti kontoritöötajaid üles rohkem liigutama

SportID ja Tere avasid eelmise nädala kampaaniaga, mille eesmärk on Eesti ettevõtete kontoritöötajad liikuma panna. Kahe nädala jooksul käivad treenerid külas kümnel valitud ettevõttel, et viia töötajatele uusi Tere FIT tervislikke proteiinipudinguid ning näidata harjutusi, millega istuva eluviisi negatiivset mõju vähendada.

"Terve töötaja on efektiivne töötaja ning seetõttu peaksid kõik ettevõtted panustama oma töötajate tervise ning aktiivsuse tõstmisesse," ütles SportID turundusjuht Kristjan Kimmel. "SportID tutvustab kampaania raames ettevõtetele ja nende töötajatele nippe ja võimalusi, kuidas oma tööpäevad liikuvamaks muuta. Seetõttu otsustasime koos Terega külastada kümmet erinevat firmat ning viia sealsete töötajatega läbi üks kontoritreening. Ühtlasi tahame tõsta tööandjate ning töötajate teadlikkust tervisliku töökeskkonna ning sporditoetuse valdkonnas."

Kristjan Kimmel rääkis, et valdkonna olulisust kinnitab käesoleva aasta alguses jõustunud maksuseaduse muudatus, mille kohaselt on töötajale makstav spordikompensatsioon ettevõtte jaoks 100€ väärtuses ühes kvartalis maksuvaba. "SportID-ga on praeguseks liitunud juba üle 400 ettevõtte ning üle 60 000 kasutaja, mis iseloomustab töötajate tervise tähtsust. Otsustasime seda sõnumit koos Terega üle Eesti levitada, sest nende tootevalikusse järjest enam lisandunud erinevaid tooteid, mis sobivad ideaalselt kontoriinimese menüüsse ning aitavad kaasa tervislike eluviiside edendamisele. Seni on vastuvõtt olnud väga positiivne ning on näha, et istuva eluviisiga inimesed vajavad ergutamist."

Seni on SportID ja Tere käinud SEB Eesti esinduses, Wris Reisibüroos, Transferwise’i kontoris, Premias, ProEksperdis, veel on plaanis kontoritreeningud läbi viia Eesti Meedia ja Äripäeva toimetustes. Kõik firmad saavad ka kastitäie Tere uue Fit-sarja proteiinipudinguid, mis sisaldavad suhkru asemel looduslikku magustajat.

"Tervislikud eluviisid on Tere jaoks väga olulised ning tahame sellega seotud algatusi omalt poolt kahe käega toetada," sõnas Tere turundusjuht Katrin Tamm. "Selleks kevadeks saime valmis ka Tere FIT-sarja – proteiinipudingud, mis on mõeldud just sportlikele ning tervislikku toitumist harrastavale inimesele. Neis on suhkru ning kunstlike magustajate asemel hoopis looduslik stevia, mis on tervislik ning kalorivaene ja õigesti doseerides suhkrule ideaalne asendaja. Aktiivse eluviisiga inimesed haaravad energia saamiseks tihti maiustuste järele, kuid nüüd saab magusat pudingit süüa ka süümepiinadevabalt."

"SportID pakub ettevõtetele suurepärast rakendust, millega spordikompensatsiooni rakendamist toetada ning jälgida," lisas Katrin Tamm. "Sportimine peaks olema iga kontoritöötaja elu osa, sest pikad päevad töölaua taga teevad tervisele karuteene."

SportID ja Tere kampaania algas 4. juunil ning kestab kaks nädalat.

Laadimine...Laadimine...