Uuring: Ülemiste on endiselt populaarseim kaubanduskeskus

BNS

Kantar Emori uuringu kohaselt on tänavu sügisel Tallinna ja Harjumaa elanike seas jätkuvalt populaarseim ostukoht Ülemiste keskus.

Kui eelmise aasta sarnases uuringus oli näha olulise uuendus- ja laienduskuuri läbinud Ülemiste keskuse klientuuri hüppelist kasvu, siis ka tänavu on Ülemiste kasvuhoog jätkunud ning vahe teiste keskustega suurenenud, teatas Kantar Emor.

Näiteks tänavu kahe kuu jooksul on 28 protsenti elanikest Ülemiste keskusest tööstuskaupu ostnud. Rocca al Marest on tööstuskaupu ostnud 21 protsenti, Kristiine keskusest 20 protsenti, Tallinna Kaubamajast koos Viru Keskusega 13 protsenti ja Lasnamäe Centrumist 9 protsenti, selgub uuringust.

Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul on Ülemiste kasv tulnud nii teiste suuremate keskuste arvelt kui ka elanike üldisest aktiivsuse kasvust erinevate keskuste külastamisel.

Sel aastal uuris Kantar Emor esmakordselt ka elanike eelistusi kaubanduskeskustes asuvate toitlustuskohtade osas. 70 protsenti elanikest on aasta jooksul külastanud kaubanduskeskustes asuvaid söögikohti, sealhulgas vähemalt paar korda kuus käib keskustes söömas 18 protsenti elanikest.

Kõige sagedamini einestatakse Ülemiste keskuses, järgnevad Rocca la Mare, Kristiine Keskus ja Solaris. Kõige populaarsemaks söögikohaks on Lido, millele järgnevad olulise vahega Chopsticks, Babyback Ribs&BBQ ning Amps.

Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2016 telefoniintervjuudena.

Laadimine...Laadimine...