Heategevuskampaania aitab perevägivalda kogenud lapsi

Novembrikuus kogutakse McDonald’s restoranides McHappy Day algatusega annetusi Eesti lastele, kes on pidanud kokku puutuma perevägivallaga.

Pilt: prstrategies.ee

Heategevuskampaania aitab perevägivalda kogenud lapsi

Novembrikuus kogutakse McDonald’s restoranides McHappy Day algatusega annetusi Eesti lastele, kes on pidanud kokku puutuma perevägivallaga.

Kampaania käigus kogutud tulu jagatakse Tallinnas, Jõhvis, Pärnus ja Tartus tegutsevatele mittetulundusühingutele, kes pakuvad nõustamist ja varjupaika koos lastega vägivaldsest suhtest väljuvatele naistele.

Naiste Tugi- ja Teabekeskuse juhi Pille Tsopp-Pagani sõnul on erinevates Eesti linnades neid keskusi külastavate naiste ja laste vajadused väga erinevad. Heategevusaktsiooni raames kogutav annetus pakub perevägivalla tunnistajateks olnud lastele abi, millest neile kõige rohkem tuge on.

"Hirm ja jõuetuse tunne, mida kogevad perevägivalla tunnistajaks olnud lapsed, jätab hinge paranematu armi. Me teeme endast parima, et need lapsed saaksid end taas tunda turvaliselt ning veelgi enam – kogeda rõõmu. Pakume nii psühholoogilist nõustamist kui ka kõige lihtsamaid elurõõme, mis on lapsele ülivajalikud ajal, mil nende vanemate elus valitseb kaos," lisas keskuse juht.

Igaüks saab anda omapoolse panuse, soetades novembrikuu jooksul Tallinna, Tartu, Narva või Pärnu McDonald’s restoranidest 1,50 eurot maksva käepaela, mille müügist teenitud tulu läheb jagamisele tugikeskuste vahel.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul on McHappy Day kampaaniast kujunenud üks restoraniketi südamelähedasemaid traditsioone ning kogu meeskond on tõeliselt tänulik võimaluse eest aidata neid, kes seda kõige rohkem vajavad – lapsi.

"Laste heaolu ja õnn on alati olnud meie prioriteet, millesse me soovime nii ise kui ka oma külastajate abiga panustada. Oleme õnnelikud selle koostöövõimaluse üle, mis meil tänavu Eesti erinevates linnades paiknevate naiste tugikeskustega on avanenud. Tunneme, et see teema ei puuduta ainult kannatajaid endid, vaid ka laiemalt kogu ühiskonda. Kutsuda üles kõiki mitte ainult annetama, vaid ka olema tähelepanelik ja märkama abivajavaid perekondi ning seal kasvavaid lapsi enda ümber. Iga laps väärib õnneliku ja murevaba lapsepõlve ja me saame selle heaks üheskoos palju ära teha," lausus Janevski.

Heategevuskampaania McHappy Day kestab novembri lõpuni ja kogutud annetused kantakse aasta lõpus üle neljale piirkondlikule tugikeskusele: Nõmme Ema ja Lapse Varjupaigale Tallinnas, Ida-Virumaa Naiste Tugikeskusele-Varjupaigale Jõhvis, Naiste Tugi- ja Teabekeskusele Tartus ja Pärnu Naiste Tugikeskusele.

McDonald’s korraldab McHappy Day kampaaniat kõikjal maailmas ning Eestis leiab kampaania aset juba üheteistkümnendat korda. Möödunud aastal annetasid McDonald’s ja restoranikülastajad 20 034 eurot Heategevusfondile Minu Unistuste Päev, mille eest kingiti krooniliselt haigetele lastele nende unistuste päeva jagu elamusi ja rõõmu oma pere seltsis. Ühtekokku on McDonald’s annetanud kümne aasta jooksul McHappy Day kampaaniate raames üle 170 000 euro.

Laadimine...Laadimine...