Kampaania "Prügihunt" tõi kahel aastal noortele 900 esitlust

Kampaania eesmärk oli maskott Prügihundi esitluste kaudu tutvustada 4-9. aastastele lastele keskkonda väärtustavat eluhoiakut ja näidata, kuidas toimida igapäevaelus keskkonda säästvalt. 

Pilt: Scanpix

Kampaania "Prügihunt" tõi kahel aastal noortele 900 esitlust

Kampaania eesmärk oli maskott Prügihundi esitluste kaudu tutvustada 4-9. aastastele lastele keskkonda väärtustavat eluhoiakut ja näidata, kuidas toimida igapäevaelus keskkonda säästvalt. 

Tallinna Keskkonnaamet pani punkti Keskkonnainvesteeringute Keskuse poolt toetatud edukalt kulgenud säästva tarbimise kampaaniale "Prügihunt 2015-2017". 

Kampaania eesmärk oli maskott Prügihundi esitluste kaudu tutvustada 4-9. aastastele lastele keskkonda väärtustavat eluhoiakut ja näidata, kuidas toimida igapäevaelus keskkonda säästvalt.

Esitluste teemadeks olid jäätmete sorteerimine, jäätmete tekke vältimine ning vähendamine.

Õpetlik programm sisaldas endas vestlusi ja mänge, kus selgitati, mis on ökoloogiline jalajälg, kuidas igapäevaselt jäätmete teket vältida ning kuidas vähendada jäätmetest tulenevat keskkonnariski.

Kokku toimus kampaania "Prügihunt 2015-2017" raames 900 esitlust. Neist 868 viidi läbi Tallinna linna ning Harjumaa lähivaldade lasteaedades ja koolides ning 32 avalikel üritustel.

Programmist sai osa ligikaudu 21 172 last. Prügihunt tänab kõiki külastatud lasteaedu ja koole ning lubab, et jätkab uute projektidega keskkonnaharidusse panustamist ka edaspidi.

Laadimine...Laadimine...