Riigiasutused ei ole rahul RKAS-i pakutud teenustega

Mitmete riigiasutuste hinnangul on Riigi Kinnisvara AS-i (RKAS) pakutavad teenused kehvad. Rahulolematuse põhjuseks tähtaegadest kinnipidamine, tellitud tööde kvaliteet ja reageerimiskiirus, ütles PPA asejuht Tauno Tuisu. Ka Patarei vangla lagunemist nähakse RKAS-i tegevusetuse tulemusena. "See on RKAS-i tahtmatus oma varaga korralikult tegeleda, või kui soovite, ka pahatahtlikkus," lausus muinsuskaitse liidu juhatuse liige Jaan Tamm.

Pilt: Scanpix/ Patarei vangla

Riigiasutused ei ole rahul RKAS-i pakutud teenustega

Mitmete riigiasutuste hinnangul on Riigi Kinnisvara AS-i (RKAS) pakutavad teenused kehvad. Rahulolematuse põhjuseks tähtaegadest kinnipidamine, tellitud tööde kvaliteet ja reageerimiskiirus, ütles PPA asejuht Tauno Tuisu. Ka Patarei vangla lagunemist nähakse RKAS-i tegevusetuse tulemusena. "See on RKAS-i tahtmatus oma varaga korralikult tegeleda, või kui soovite, ka pahatahtlikkus," lausus muinsuskaitse liidu juhatuse liige Jaan Tamm.

RKAS-i koostatud uuringu järgi on politsei- ja piirivalveamet (PPA) hinnanud rahulolu RKAS-i teenustega 29 punktiga 100 punktist, vahenda BNS Eesti Päevalehte. Rahulolematuse põhjuseks tähtaegadest kinnipidamine, tellitud tööde kvaliteet ja reageerimiskiirus, ütles PPA asejuht Tauno Tuisu lehele. "Igapäevases haldusteenuses valitseb kohati olematu tase."

Haridus- ja teadusministeerium, mis on RKAS-ile üle andnud 22 riigikooli haldamise, uuringule vastanud riigikoolide töötajad hindasid rahulolu 20 punktiga 100 punktist. "On selge, et 2014/15. õppeaastal sisse viidud hoonete haldamise uuenenud süsteemiga harjumine nõudis koolidelt aega," ütles haridusministeeriumi pressiesindaja Tarmu Kurm. Samas on tema sõnul RKAS-i pakutav teenus tänapäevane ja jälgitav.

Siseministeeriumi töötajad andsid RKAS-ile hinnanguks 21 punkti. "Üldiselt oleme RKAS-i teenuste kvaliteediga rahul. Aga suures mahus kinnisvara haldamine on teenus, mille käigus tekib vältimatult protsesside ja eelarvete tõttu pingeid, mis on ilmselt ka kasutajate rahulolu mõjutanud," ütles ministeeriumi kommunikatsiooninõunik Karin Kase.

Riigi Kinnisvara AS-i kommunikatsioonijuht Madis Idnurm ütles Eesti Päevalehele, et uuringu hinnangupunktide arv ei näita kliendi rahulolu, vaid kliendisuhete tugevuse koondnäitajat pallides TRI*M indeksi järgi, mis arvutatakse välja nelja võtmeküsimuse põhjal.

Riigi Kinnisvara AS teenis möödunud aastal 15,7 miljonit eurot puhaskasumit, mis on 39 protsenti enam kui 2014. aastal; ettevõtte käive kasvas aastaga 19 protsenti 84,9 miljoni euroni. Ettevõtte eesmärk on koondada riigile kuuluv kinnisvara ühe haldusüksuse alluvusse.

Loe veel: Jaan Tamm Patarei vangla lagunemisest: "See on RKAS-i tahtmatus oma varaga korralikult tegeleda, või kui soovite, ka pahatahtlikkus."

Laadimine...Laadimine...