Bussijuht kuumatõrjest: märg lapp pedaalidele ja paljajalu rooli

„Minu nipp on see, et võtan märja lapi, panen pedaalide peale ja sõidan paljajalu,“ rääkis bussijuht Kerli Saar sellest, kuidas ta kuumaga kuni 11 tundi linnaliini bussijuhina rooli taga vastu peab.

Bussijuht kuumatõrjest: märg lapp pedaalidele ja paljajalu rooli

„Minu nipp on see, et võtan märja lapi, panen pedaalide peale ja sõidan paljajalu,“ rääkis bussijuht Kerli Saar sellest, kuidas ta kuumaga kuni 11 tundi linnaliini bussijuhina rooli taga vastu peab.

 

Bussijuhi sõnul käiavad reisijad praegu tihtilugu küsimas, et miks konditsioneer ei tööta, või nõuavad katuseluukide ja akende lahtitegemist. „Aga ei ole kõigis bussides konditsioneeri ja aken võib ju pärani olla, aga õhku sealt ikkagi sisse ei tule,“ kurtis Saar. Kõige paremad on Saare sõnul MANi ja IVECO bussid, sest neis on konditsioneer sees.

Omad nipid kuumas bussis vastupidamiseks on ka reisijatel. Neist peamine nipp näib olevat seada end võimalikult lahtise akna lähedale. Mõni arvas, et jahedaim koht bussis on lõõtsa lähedal.

Saatelõik algab 09:09

Laadimine...Laadimine...