Eesti hotellide ja restoranide liidu juhatuse esimees Peter Roose: vähestel on julgust küsida, kas teine vajab abi

Eestlased, sealhulgas ka tallinlased on hakanud aru saama, kui tähtis on turism ja sellega kaasnev hea teeninduskultuur, vastuvõtlikkus jm. Üldiselt on meil selles mõttes olukord positiivne, kuid alati saab paremini. Meie inimesed on vahel liiga tagasihoidlikud, nad võiksid olla oma sõbralikkuse näitamisel aktiivsemad.

Eesti hotellide ja restoranide liidu juhatuse esimees Peter Roose: vähestel on julgust küsida, kas teine vajab abi

Eestlased, sealhulgas ka tallinlased on hakanud aru saama, kui tähtis on turism ja sellega kaasnev hea teeninduskultuur, vastuvõtlikkus jm. Üldiselt on meil selles mõttes olukord positiivne, kuid alati saab paremini. Meie inimesed on vahel liiga tagasihoidlikud, nad võiksid olla oma sõbralikkuse näitamisel aktiivsemad.

Sellist julgust, et minna küsima, kuidas teisel inimesel läheb või kas on abi vaja, on vähevõitu. Samas oskame me probleeme kiiresti ja efektiivselt lahendada, kui keegi meilt abi palub. Naeratamisega on meil asjad palju paremaks läinud. Väga paljudes kohtades on teretamine ja naeratus siiras ja tulija tunneb, et teda oodatakse.

Laadimine...Laadimine...