KAIA LAUR: Mida rohkem kaameraid, seda suurem kasu

"Minu arvates on liikluskaameratest kasu ja kui neid oleks rohkem, oleks ka kasu suurem. Need kaamerad võiksid jälgida üldist liikluskultuuri, mitte ainult sõidukite kiirust," rääkis Eesti bussijuhtide ühingu Tallinna regiooni juht Kaia Laur.

Pilt: Scanpix

KAIA LAUR: Mida rohkem kaameraid, seda suurem kasu

"Minu arvates on liikluskaameratest kasu ja kui neid oleks rohkem, oleks ka kasu suurem. Need kaamerad võiksid jälgida üldist liikluskultuuri, mitte ainult sõidukite kiirust," rääkis Eesti bussijuhtide ühingu Tallinna regiooni juht Kaia Laur.

"Sel juhul tuleb aga leida ka inimesed, kes kaamerate poolt filmitud liiklusrikkumisi fikseeriksid. Ma kardan, et nende inimeste palkamiseks ei ole meil raha," ütles Laur. "Liikluskaamerad kindlasti distsiplineerivad liiklejaid selles paigas, kuhu need on üles pandud. Kui juht teab, et teda jälgib kaamera, käitub ta kindlasti teisiti, kui ilma kaamerata."

"Kui Tallinnas bussirajad kord juba on, siis mina eeldan, et seal peabki sõitma ainult ühistransport. Tegelikkuses kasutavad teisedki sõidukid kiiremini edasi saamiseks bussirada julmalt ära," sõnas Laur. "See on päris tavaline asi. Seaduses võiks minu arvates teha muudatuse, et bussirajal tohib sõita ainult ühistransport ja punkt. Praegu tohivad seal sõita ka elektriautod ja see teeb bussiradade õige kasutamise kontrollimise liikluskaameratega keeruliseks."

Laadimine...Laadimine...