Kampaaniast "Septembris ei joo" osales ligi 22 000 inimest

Tänavu septembrikuus toimunud kampaanias "Septembris ei joo" osales ligi 22 000 inimest, selgus järeluuringust. Kampaaniat kavatsetakse korrata ka järgmisel aastal.

Pilt: Scanpix

Kampaaniast "Septembris ei joo" osales ligi 22 000 inimest

Tänavu septembrikuus toimunud kampaanias "Septembris ei joo" osales ligi 22 000 inimest, selgus järeluuringust. Kampaaniat kavatsetakse korrata ka järgmisel aastal.

Tänavu toetas seni rahvaliikumisena toiminud kampaaniat Tervise Arengu Instituut (TAI) ning instituut kavatseb seda korrata ka tuleval aastal, vahendas BNS TAI teadet.

"Kampaania andis paljudele tõuke järele proovida, milline on enesetunne siis, kui ajule depressandina toimivat alkoholi mõnda aega üldse ei tarbi. Isegi kui pärast septembrit jätkatakse mõistlikus koguses alkoholi tarvitamist, on keha ja vaim kosunud ning inimesel on olemas kogemus mittejoojana. Loodame, et inimesed on alkoholivabast septembrikuust saanud innustust ka edaspidi vähem tarbida või jätkata alkovabalt," ütles TAI ekspert Jane Alop.

Kampaania „Septembris ei joo“ esindusnäod olid artistid Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid, kes jagasid oma kogemusi alkoholivabast kuust sotsiaalmeedia vahendusel. Alkoholi mittetarbimise tõttu säästetud raha annetas Kristel heategevusfondile Minu Unistuste Päev ja Karl-Erik SOS Lastekülale.

Kampaaniat rahastati Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest programmi "Kainem ja tervem Eesti" raames.

Laadimine...Laadimine...