MÄGI: Keelt tundmata inimene siiski teenindajaks ei sobi

Pealinn küsis tuntud inimestelt, kas teenindus on taasavatud suurpoodides ka sõbralikumaks muutunud ja kas klient on seal kuningas.

Pilt: Albert Truuväärt
Eesti

MÄGI: Keelt tundmata inimene siiski teenindajaks ei sobi (1)

Pealinn

Pealinn küsis tuntud inimestelt, kas teenindus on taasavatud suurpoodides ka sõbralikumaks muutunud ja kas klient on seal kuningas.

"Kui praegu on moes käia šoppamas ja kaubanduskeskustes vaba aegagi veetmas, siis mina käin poes nii vähe kui võimalik," rääkis Kodulinna maja perenaine Tiina Mägi, et tema külastab selliseid kaupluseid, kus on asjalik ja rahulik.

"Viisaka kaubaga Balti jaama Selver on mulle kõige käepärasem. Ma ei tunnusta neid vanalinna kauplusi, kus teenindajate kaader on väga juhuslik. Üks päev leiad leti tagant mehhiklase, teine päev soomlase, kolmandal jaapanlase," rääkis Mägi. "Võib küll teiste riikide inimestele õpetada töötegemist, kuid keelt tundmata inimene siiski teenindajaks ei sobi. Selge, adekvaatne ja arusaadav teenindus peaks olema see, mille poole kaupmehed nüüd taas poode avades püüdlema peavad."

Ta rääkis, et kauba letti toojad peaksid hea seisma, et ostjad kärude-kastide keskel poeriiulite vahel ikka liikuma pääsevad. "Viisakalt ja korrektselt tuleks ka kaupa suhtuda. Mul on paha vaadata, kui põrandal lahtistes kastides söögiasjad vedelevad. Olen kasvanud kodus, kus toitu maha ei pandud. Minu vanaisa andis mahakukkunud leivale suud!"

1 kommentaari

Laadimine...Laadimine...
Laadimine...Laadimine...