7 kommentaari

liiklus raudteetammile

Vasta kommentaarile

Lugupeetavad otsustajad ja jupstükid raudteetamm Viimsis ju olemas pange liiklus käima midas keerulist. Ons teed ehitada raske raudteetammile. Elik jalad tagumendi alt välja ja ehitab korraliku liiklustee välja Viimsi.

uhuulane

Vasta kommentaarile

arendage ühistransporti - miiduranna raudtee trassile kiirtramm!

Äraspidine linnlane

Vasta kommentaarile

Tore kuulda, et meil linnas ka selline amet on ja seal ka keegi midagi mõtleb. Aga mitte ei saa aru, kui targad ülikooli inimesed räägivad hoopis sellest, et Tallinnas on meri ja Ülemiste järv. Kõik see liiklus jääb paraku sellessse kitsasse koridori. Selle asemel, et selles koridoris liiklust vähendada, ehitatakse hoopis Russalka juurde Reidi teed. Suurtele autodele paremate tingimuste loomiseks. Paraku on arusaamatu see, kui on mõlemal pool Tallinnat kaks suurt sadamat, kuhu raskeliiklust suunata?! Selle asemel, et raskeveokid linnast välja viia ja mõelda linnaelanikele paremate tingimuste loomisele, hoopis lömitatakse suurte laevafirmade ees. Oleks ju mõistuslik olnud teha avalik teadaanne ja öelda, et 15 - 20 a. pärast transiidiliiklust enam linna ei lubata. Sellise ajavaruga hoiatuse peale oleks ka laevafirmad võimelised omi plaane muutma. Keskeltläbi on ühes laevas 1 km. pikkune raskeveokite lastimise ala. See tähendab, et kui need veokid linna lahti lasta, siis nende autode teepikkus kasvab topelt pikkuseks, kuna nende liikumiskiirus on aeglasem kui sõiduautodel, mis otsesel mõjutab tänavate läbilaskevõimet.
Jätaks nüüd selle lahendamatu probleemi ametnike jaoks ja mõtleks ka antud aja hetkele. Hommikuti ja ka õhtul liigeldes on hoopis kitsaskohad Randvere tee ja Pirita Selveri vaheline lõik. Kui mõelda läbimurret Lasnamäele tuleks komplekselt lahendada ka see kitsaskoht samaaegselt, muidu on ikka saba lahti ja nokk kinni. Miks ei võiks linnaametnikud rohkem mõelda õpetatud teadusemeeste kaasamisele ja leida ka pikemale ajale kaasaskäivaid otsuseid. See Lasnamäele läbimurre on küll antud olukorras küll hea, kuid kui lahendataks ka komplekselt muud kitsaskohad. Linn jäägu siiski ratturitele, mitte transiidile. Linnakodanikul ei ole transiidiliiklusest mingit elukvaliteedi parandamise huvi.

Ajuhiiglased

Vasta kommentaarile

Alles ehitasid Pirita Kose lasteaia ja nüüd tahavad selle aia tagant läbi viia uue suure magistraali. Samuti Lillepi pargi ja Kloostrimetsa kandis liigub palju lapsi nii rulluiskudel, kui ka ratastel, kel kasvab nii märkimisväärselt oht jääda auto rataste alla. Aga tihti Tallinnas enne on kohatud otsuseid, mis oleks peaga tehtud? Pigem vedagu Laagna tee Viimsisse ja ei oleks enam mingeid ummikuid, sest inimestel tekiks võimalus nii sõita otse kas Laagna- või Peterburi teed pidi kesklinna.

Saaks ka teisiti

Vasta kommentaarile

Palju praktilisem läbimurde trassikoridori lahendus oleks hoopis J.Smuuli tee otsast üle Paekalda ning läbi laguneva Maarjamäe memoriaali eritasandilise ristmikuga Pirita teele.

kohalik postitas:

Ei oleks üldse hea lahendus, sest seal on üks linna parimaid Terviseradasid ja kohti, kus natukenegi sellest betoonlinnast põgeneda ja ilusat loodust, vaateid ja elu nautida jalutades või sporti tehes.

Laadimine...Laadimine...