Selveri heategevuskampaaniaga koguti ligemale 114 000 eurot

Suurim toetussumma 59 000 eurot läheb Tallinna Lastehaiglale. Annetussumma eest on haiglal kavas soetada elektroentsefalograaf, mis on meditsiiniseade aju elektrilise aktiivsuse registreerimiseks.

Pilt: Scanpix/ Foto on illustreeriv

Selveri heategevuskampaaniaga koguti ligemale 114 000 eurot

Toimetaja: Sandra Lepik

Suurim toetussumma 59 000 eurot läheb Tallinna Lastehaiglale. Annetussumma eest on haiglal kavas soetada elektroentsefalograaf, mis on meditsiiniseade aju elektrilise aktiivsuse registreerimiseks.

Sel nädalal annab Selver 16 haiglale üle heategevuskampaaniaga "Koos on kergem" kogutud 113 650 eurot toetusraha. Kuueteistkümnendat aastat järjest toimuva kampaaniaga kogusid kõik 53 Selverit üle Eesti raha oma maakonna haigla laste- või sünnitusosakonnale. Selveri kliendid said oma kodukoha haiglat toetada iga poeskäiguga ostes šokolaade, helkureid, kasutades SelveEkspressi annetuskoodi või annetades sularaha annetuskastidesse ja kassades asuvatesse topsidesse.

Suurim toetussumma 59 000 eurot läheb Tallinna Lastehaiglale. Annetussumma eest on haiglal kavas soetada elektroentsefalograaf, mis on meditsiiniseade aju elektrilise aktiivsuse registreerimiseks. Uus aparaat avab paremad võimalused peaaju haiguste nagu epilepsia, une- ja teadvushäired, kaasaegseks diagnostikaks ning raviks.

Tartu Ülikooli Kliinikum kasutab kogutud 14 150 eurot vastsündinu soojendusmadratsile ja kahe vastsündinu fototeraapialambi ostuks. "Meil on au olla Eesti ühe suurima ja pikima traditsiooniga heategevuskampaania eestvedajaks," rääkis AS-i Selver juhatuse liige Kristi Lomp. "Täname kliente, Selverite töötajaid ja meie koostööpartnereid koostöö ja panuse eest! Hooliva ettevõttena on meil suur heameel panustada imikute ja väikelastega seotud meditsiiniteenuste arengusse."

Heategevusprojekt "Koos on kergem" kestis 06.11.2018-02.01.2019, mille jooksul said kliendid osta tavakassadest Kalevi Mesikäpa šokolaade või kampaaniahelkureid. Raha sai annetada ka müügisaalis asunud annetuskoode skaneerides või jättes sularaha kauplustes asunud annetuskastidesse. Olulise panuse andsid ka kampaaniapartnerid Kalev Mesikäpa toodetega, Luxus oma toodetega ja Sensodyne hambapastaga ning Tartu Mill oma toodetega.

Tänavu kasvas annetusraha peaasjalikult sularaha arvelt. Kuna kliendid on aina enam asunud kasutama iseteeninduskassasid, siis šokolaadidelt annetuste müük tänavu pisut langes. Seevastu helkureid osteti päris kenasti. Tänavu jaotub toetusraha kaalukausiga suuremate haiglate poole, kuna just lõviosa kampaaniarahast koguti Tallinnas ja Harjumaal ning Tartus.

Alates 2017. aastast jagatakse annetusteks kogunenud raha täpselt vastavalt sellele, kuidas antud piirkonnas annetusi kogunes ja oste tehti. Kokku toetatakse üle Eesti 16 haiglat ja haiglate lasteosakonda. Aastate jooksul on kogutud toetusi üle miljoni euro, mis on läinud haiglate vahel jagamisele.

Saadud raha eest ostavad haiglad seadmeid, mille jaoks on enim vajadust – voodipesust kuni operatsioonilaudadeni. 

Laadimine...Laadimine...