Üle pooled tudengitest tahavad jätkata suvise müügitööga USA-s

Sellel nädalavahetusel koguneb ligi 200 Southwestern Advantage tudengit müügi-ja juhtimiskoolitusele, et hakata juba praegu ette valmistuma järjekordseks suviseks müügitööks USA-s.

Pilt: Scanpix

Üle pooled tudengitest tahavad jätkata suvise müügitööga USA-s (1)

Toimetaja: Toomas Raag

Sellel nädalavahetusel koguneb ligi 200 Southwestern Advantage tudengit müügi-ja juhtimiskoolitusele, et hakata juba praegu ette valmistuma järjekordseks suviseks müügitööks USA-s.

Möödunud suvel käis Ameerika Ühendriikides ukselt uksele haridusteemalisi raamatuid müümas kokku 374 Eesti tudengit, kellest enam kui pooled on otsustanud, et tahavad jätkata ka järgmisel suvel. Paljud neist aga siis lisaks ka meeskonnajuhtide ning juhendajatena.

"Lõppenud suvel tegid meie tudengid kolme kuuga müüki üle 10 miljoni dollari eest ning see, et nii paljud tahavad programmiga jätkata tõstab müügikvaliteeti järgmisel suvel veelgi," rõõmustas Southwestern Advantage Eesti esindaja Erki Kukk. "Kui keskmiselt on ühe esimest korda müügitööd teinud tudengi suve teenistus kuskil 6500-7000 dollarit, siis iga järgmise aasta ja kogemuste kasvuga see tõuseb. Neljandat aastat müügitööd tegeva tudengi teenistus algab keskmiselt juba 21 000 dollari juurest."

Kukk rõhutas, et oluliseks aspektiks on just see, et enne suvist väljakutset läbib igaüks tugeva ja mahuka koolituse ja juhendamise, mis on välja töötatud ettevõtte üle 160. aastase tegutsemisaja jooksul.

"Iga tudeng saab sügise ja kevade jooksul ligi 100 tunni jagu koolitust ning võimaluse õppida maailma parimate käe all. Näiteks detsembris tuleb enda teadmisi jagama USA Top1 müügimees Dustin Hills ise," märkis Kukk ning lisas, et tavapäraselt peaks selliste koolituste eest välja käima tuhandeid eurosid.

Uuest nädalast alustavad Southwesterni juhendajad uute liikmete programmiga valimisega, kuid enne veel kogunevad müügiettevõtte inimesed kahepäevasele põhjalikule koolitusele, mida peetakse paralleelselt Toosikannul, Jänedal ja Nelijärvel, sest ühte kohta ei mahuta korraga lihtsalt ära.

Möödunud suvel tegutsesid eestlased kokku 23 osariigis Alaskalt kuni Texase ja Californiani välja ning eestlaste juhendamisel käisid müügitööd tegemas ka tudengid Lätist, Leedust, Poolast, Gruusiast ja Slovakkiast. Eesti tudengid koputasid kokku ligikaudu 2 miljoni ameeriklase kodu uksele ning tutvustati müügitöö käigus Eestit ca. 200 000 kohalikule perele.

 

1 kommentaari

Laadimine...Laadimine...
Laadimine...Laadimine...