LEMBIT POOLAK: Taksondust peab kontrollima!

"Täna on aga olukord, kus taksosid saab kontrollida, sõidujagamisteenust pakkuvaid sõidukeid aga mitte. See ei ole õiglane," tõdeb Eesti taksojuhtide liidu juhatuse viimane esimees Lembit Poolak. "Üldiselt ma ei soovitaks klientidel minna nendesse sõidukitesse, millel puudub taksotähistus."

Pilt: Scanpix

LEMBIT POOLAK: Taksondust peab kontrollima! (1)

"Täna on aga olukord, kus taksosid saab kontrollida, sõidujagamisteenust pakkuvaid sõidukeid aga mitte. See ei ole õiglane," tõdeb Eesti taksojuhtide liidu juhatuse viimane esimees Lembit Poolak. "Üldiselt ma ei soovitaks klientidel minna nendesse sõidukitesse, millel puudub taksotähistus."

"Üldiselt ma ei soovitaks klientidel minna nendesse sõidukitesse, millel puudub taksotähistus," tõdeb Eesti taksojuhtide liidu juhatuse viimane esimees Lembit Poolak. "Seal võib tekkida probleeme. Samas ei taha ma öelda, et kõik tähisteta sõidukite juhid on halvad, kindlasti leidub nende hulgas palju häid juhte."

Poolaku hinnangul peab taksondust kontrollima. "Kui rangelt seda teha, sõltub juba rahalistest vahenditest," ütleb ta. "Täna on aga olukord, kus taksosid saab kontrollida, sõidujagamisteenust pakkuvaid sõidukeid aga mitte. See ei ole õiglane."

Siiski on taksoteenuse kvaliteet tema hinnangul tõusnud. "Selliseid juhte, kes on ebaviisakad, ei tunne linna ega oska keelt, jääb meil järjest vähemaks ja meie taksondus on kindlasti liikumas paremuse poole," kinnitab ta. "Mulle tundub, et taksondus juba kord on selline valdkond, millelt inimesed ootavad natukene rohkem, kui suudetakse pakkuda. 10-palli süsteemis ma paneksin aga Eesti taksondusele hindeks 8+."

"Tarbija valib taksot eelkõige ikkagi hinna järgi," nendib Poolak. "Kui vaadata taksot kasutavat klientuuri, siis üldjuhul on need noored ja üldjuhul ei ole nende sissetulek väga suur. Eelistada saab kas kindlat firmat või tuttavaid taksojuhte, kelle teenindusega on varem rahule jäädud."
Poolaku sõnul juhtub taksojuhina nii mõndagi. "Juhtumistest taksojuhina meenub, et võtsin kunagi peale kliendid, kes läksid poodi ja ostsid lapsevankri, mille panid takso pagasiruumi," jutustab ta. "Lapsevanker unustati aga autosse ja hiljem mul kliente üles leida ei õnnestunud. Vanker seisis ja ootas, aga kuna keegi seda otsima ei tulnud, pidin see lõpuks prügikasti viima."

1 kommentaari

Laadimine...Laadimine...
Laadimine...Laadimine...