2 kommentaari

meelis

Vasta kommentaarile

ja veel lisan - peaksid teadma, et meilgi on teekasutusmaks olemas nagu Lätis ja Leedus ja Pihkvasse või Sovetskisse sõidul ja Nida rahvuspargis - kuid see on põhjendusega rasketranspordile, eksk.bussid jne. ja Nidas kõigile. Meil on nonsens kui Rail Baltica lastakse läbiallikate või Natura maa..., muul ehitatakse merre või maja mereäärsele liivikule ja lammutamiskohustust ei tule sõnaosavusega,- siis tekib veelgi suurem kahju. Nii käivad kõik asjad meil ja slaavi keeles on ilus ütlus: tšerez

meelis

Vasta kommentaarile

Antov, kahjuks Tallinn pole Antsla ja Oslo ega Stockholm. Tallinnas saabki südalinnast mööda vaid kesklinna kaudu isegi siis kui väike-ringtee valmiks. Tallinna kesklinn on 7 km poolkaar, teisal on meri. Juba ammu ei sõideta lihtsalt läbi kesklinna või südalinna kui asja pole. Ilmselt pole sa kursis. Ja põhjused, miks sõidetakse - on teada: meditsiin,kaubandus ja bürood, riigiametid+muu ja sadam(peavärav), bussijaam ja raudteejaam, hotellindus. seega artikkel intervjuu, mida kõike on vaja enne teha- on sõnade seadmine ehk siis teadusrahade soputamiseks eeltöö. Suurimad ummikud on Lennujaama juures Peetrist alates ja Tammsaare teel Mustamäe teeni, Nõmme-Silikaadi ja Järve keskus-Tammsaare teeni. Tallinnast väljasõidul Peterburgi tee alates Paala kuni Smuuli tee. See pole ummikseis vaid tipptunnil koormus, mis laheneb iseenesest. Nii võiksid rääkida miljonite linnast Peterburist, kus on tipptunnil samuti ummikud, sest ainult läbilinna pääseb kõikjale, ringteest ei piisa. Ka seal on ummikud vaid tipptunnil ja pole rahaline sõit. Oled sa ise juhtinud ? Ma olen üle 40 aasta roolis olnud. Viimsi ja Sadama ning Lasnamäe-Kopli suuna lahendab Reidi tee ja alles siis on näha, palju kaos väheneb, enne pole mõtet isegi teadusraha kaubelda. Kui soovitakse kasvatada Tallinn 500000 ja üle elanikuga linnaks, siis tuleb sinul kui TTÜ professoril(ametikoht?) hoopis seista oma Logistilise tarkusega, et Kesklinnas ja Südalinnas tuleb lõpetada madalate hoonete lammutamine asendamaks pilvelõhkujatega, sest ka 500 kohalised parklad hoonete all ei lahenda parkimisvajadust ega läbisõidu vähendamise eesmärki. Kui eesmärk on teenimiseks - siis on see vale püstitus. Kus te olite siis oma tarkusega kui tõuke, paneku ja tõmbamiseks otsustati looma hakata suurkeskusi(ka mujal Eestis). Tasakaal rikuti utopistide poolt ja nüüd peaks järgnema saamatute eest karistus "alluvuse" järjekorras? Meedias sinu viited kuskil Maanteedeameti liiklusohutusprogramm aastani 2010 vms. , pole ju täitunud. Ja kavalpead vassimiseks kord võrreldakse 3 , 5, 7, või 10 aasta vahemikku ja keegi ei soovi näidata andmeid, võttes aluseks sõidukite järsu suurenemise aasta 1992.a. alates ja ühistranspordi osakaalu vähendamise. 1992=0. (ehk siis arveletulnud sõidukite arv+ arvelolnud; nüüd on arvel ju rämpsu küllaga, mis on kord statistikas ja kord pole). Seega on sama lugu nagu suitsiidsusega või koduvägivallaga ning nagu metsloomadega avariid- kus loetakse helistamise arvu:) ja see võib olla ka 15* ühe looma kohta arvatava km -posti suva ütlusega .

Laadimine...Laadimine...