Tahame ja ei taha paremat ühistransporti

Sotsiaaldemokraatide aktsiooni, kus vilekooriga saadeti Tallinna uute gaasibusside esitlust, võiks nimetada lihtsalt matsluseks, ja selle ära unustada. Teisalt näitab see ideede puudust, millega poliitikas, eriti veel Tallinna kui omavalitsuse taustal, pildile pääseda.

Pilt: Mats Õun

Tahame ja ei taha paremat ühistransporti

Sotsiaaldemokraatide aktsiooni, kus vilekooriga saadeti Tallinna uute gaasibusside esitlust, võiks nimetada lihtsalt matsluseks, ja selle ära unustada. Teisalt näitab see ideede puudust, millega poliitikas, eriti veel Tallinna kui omavalitsuse taustal, pildile pääseda.

Samas paistab välja suur soov alustada järgmiste kohalike omavalitsuste valimiskampaaniat, ehkki valimised ise pole isegi mitte järgmisel, vaid ülejärgmisel sügisel. Mõni päev enne vileaktsiooni ehk 12. detsembril nõudsid sotsid piketiga volikogu ees jällegi lisaraha eraldamist ühistranspordile. Seega ühest küljest teeb linnavalitsus ühistransporti edendades hästi ja teisalt halvasti. Põhiliselt soovisid piketeerijad bussijuhtide palga tõstmist. Teatavasti on Tallinn sunnitud siin konkureerima Helsingiga – ehkki miks üldse sotsid arvavad, et bussijuhtide palga tõstmise asjus on vaja nende piketti, et muidu keegi seda ei taipa? Tallinnas on normaalkoormusega bussijuhi palk keskmiselt 1350 eurot. Lisaks on neid lihtsam meelitada moodsate, mitte vanade busside rooli.

Laadimine...Laadimine...