Tallinna–Pärnu maantee saab esimesed elektroonilised liiklusmärgid

Muutuvate piirkiiruste mõte on lubada heade ilmaolude korral ka talvisel perioodil suuremat kiirust kui 90 km/h, ent samas ohtude puhul vähendada lubatud kiirust. Infotabloodega hakatakse liiklejaid teavitama liiklustakistustest, teetöödest ja ajutistest ümbersõitudest.

Pilt: Scanpix

Tallinna–Pärnu maantee saab esimesed elektroonilised liiklusmärgid

Muutuvate piirkiiruste mõte on lubada heade ilmaolude korral ka talvisel perioodil suuremat kiirust kui 90 km/h, ent samas ohtude puhul vähendada lubatud kiirust. Infotabloodega hakatakse liiklejaid teavitama liiklustakistustest, teetöödest ja ajutistest ümbersõitudest.

Maanteeamet alustab rahvusvahelise projekti SMART E67 raames muutuva teabega elektrooniliste liiklusmärkide paigaldamist Tallinna–Pärnu–Ikla maanteele Tallinna–Ääsmäe kahe eraldatud sõidusuunaga lõigule ning Pärnusse Papiniidu silla juurde.

Lisaks paigaldatakse Tallinna–Ikla lõigule enne olulisi ristmikke kaheksa teeäärset LED infotablood, teatas maanteeamet BNS-ile. Muutuva teabega märgid hakkavad tööle tuleva aasta esimeses pooles peale elektriühenduste ja juhtimistarkvara valmimist.

Muutuvate piirkiiruste mõte on lubada heade ilmaolude korral ka talvisel perioodil suuremat kiirust kui 90 km/h, ent samas ohtude puhul vähendada lubatud kiirust. Infotabloodega hakatakse liiklejaid teavitama liiklustakistustest, teetöödest ja ajutistest ümbersõitudest. Lisaks hoiatatakse talvisel ajal liiklejaid ootamatu libeduse tekke eest ning kuvatakse teeilmajaamade õhu- ja teetemperatuuri näite.

Projekti eesmärk on vähendada sõiduaega ning pakkuda turvalisemat teeoludega arvestavat kaasaegset liikluskeskkonda. Täiendavat infot projektist leiab Maanteeameti kodulehelt ja Central Baltic kodulehelt.

Tänavu 24. aprillil sõlmis maanteeamet muutuva teabega elektrooniliste liiklusmärkide projekteerimis- ja ehituslepingu ettevõttega IB Foor OÜ.

Laadimine...Laadimine...