Vene riigimeedia võrdleb Eesti200 plakatikampaaniat apartheidiga

Skandaalne plakatikampaania ei jäänud Venemaa meediakanalite poolt märkamata ja sealne riigimeedia võrdleb Eesti200 plakatikampaaniat apartheidiga.

Pilt: Ilja Matusihis

Vene riigimeedia võrdleb Eesti200 plakatikampaaniat apartheidiga

Toimetaja: Moonika Tuul

Skandaalne plakatikampaania ei jäänud Venemaa meediakanalite poolt märkamata ja sealne riigimeedia võrdleb Eesti200 plakatikampaaniat apartheidiga.

Venemaa opositsioonilised väljaanded edastasid uudist selgitustega, vahendas BNS Postimeest.

Näiteks telekanal Dožd selgitas plakatite "Siin ainult venelased" ja "Siin ainult eestlased" ilmumist, viidates Postimehele ja Eesti200 esimehele Kristina Kallasele, et tegemist on katsega juhtida tähelepanu lõhestunud ühiskonnale.

Märksa ekspressiivsemalt ja mahukamalt kajastas uudist Kremli-meelne meedia, mis on juba aastaid tagunud Baltimaade venekeelse elanikkonna diskrimineerimise trummi.

"Skandaal Eestis: tänavatele ilmusid plakatid "Siin ainult venelased"", "Eesti partei võttis eristavate plakatite eest vastutuse", "Eesti õige pool: kas riigi jaotamine eestlasteks ja venelasteks lahendab probleemid" - selliseid pealkirju leiab telekanali Zvezda, Russia Today ja Rossija veebilehtedelt.

"Sellist pole tänapäeva maailmas ja üldse maailmas ammu nähtud. Juba alates Lõuna-Aafrika apartheidi ajast," teatas telekanali Rossija uudistesaade "Vesti". "Vesti" väitel algatatakse selliste aktsioonide eest tsiviliseeritud maades kriminaalasju, kuna tegemist olevat puhtakujulise rahvustevahelise vaenu õhutamisega.

Laadimine...Laadimine...