Tallinn aitab hätta sattunutele toidu kojukannet korraldada

Kuna kullerteenust pakkuvatest kaubanduskettidest on viimasel ajal väga raske toitu koju tellida, siis Tallinna linn koostöös Stockmanni kaubamajaga osutab eriolukorras abi kriitilise abivajadusega ja isolatsiooni jäänud linlastele, kes muul viisil poest toitu ei saa. 

Pilt: Albert Truuväärt

Tallinn aitab hätta sattunutele toidu kojukannet korraldada (1)

Toimetaja: Toomas Raag

Kuna kullerteenust pakkuvatest kaubanduskettidest on viimasel ajal väga raske toitu koju tellida, siis Tallinna linn koostöös Stockmanni kaubamajaga osutab eriolukorras abi kriitilise abivajadusega ja isolatsiooni jäänud linlastele, kes muul viisil poest toitu ei saa. 

Abilinnapea Betina Beškina sõnul jagavad linnaosade sotsiaalhoolekande osakonnad eriolukorras abivajavatele linlastele, kes ise kodust liikuma ei saa, täiendavat infot kaubatellimise võimalusest.

"Tegemist võib olla nii eaka kui ka üksikvanemaga, kes näiteks ei saa haige lapse kõrvalt kodust välja tulla. Ent tegemist peab olema abivajajaga, kes tõesti muul moel ei saa poest toitu, et mitte üle koormata kullerit ning kõige kriitilisema abivajadusega inimesed saaksid kiirelt vajalikku abi," rõhutas Beškina. 

Linnaosa sotsiaaltöötajad saadavad kontaktid Stockmannile ning seejärel saavad tellimust telefoni teel esitada ainult need hädasolijad, kes on linnaosa sotsiaalhoolekande osakonna poolt saadetud nimekirjas. Abivajaja saab kauba eest tasuda kas kaardimaksena või läbi e-arve.  

Klienditeenindaja võtab tellimuse vastu ja ostukorvi komplekteerimisel lähtutakse alati soodsaimatest toiduosakonnas olevatest toodetest. Kliendiga lepitakse koheselt kokku ka tarneaeg. Kuller toob kokkulepitud ajal kauba neile edastatud aadressile ning kohale jõudes kindlasti teavitab sellest klienti. 

Pärast kojuveo aja kokku leppimist komplekteerivad kaupluse klienditeenindajad tellitud kauba. Ostud registreeritakse kassas ja pakendatud ostukotile lisatakse juurde ostukviitung. Kuller vormistab ostutehingu mobiilse makseterminaliga, sisestades ostutšeki summa ja paludes kliendil kas teha viipemakse või sisestada PIN kood. Pärast igat tehingut terminal desinfitseeritakse. 

1 kommentaari

Laadimine...Laadimine...
Laadimine...Laadimine...