TALLINNA ÜHISTRANSPORT KINDLALT LIINIL! Deniss Boroditš: Esiplaanil on inimene

"Koroonaohu minimeerimiseks kehtestatud eriolukorras on oluline säästa inimesi ning ennetada haigestumisriski. Sellest lähtudes ei saa nõustuda ettepanekuga vähendada Tallinna ühistranspordis väljumiste arvu nagu Postimehe veergudel soovitasid linnavolinikud Kaido Kukk ja Priidu Pärna," selgitas TLT ASi juhatuse esimees Deniss Boroditš.

Pilt: Albert Truuväärt

TALLINNA ÜHISTRANSPORT KINDLALT LIINIL! Deniss Boroditš: Esiplaanil on inimene

Toimetaja: Toomas Raag

"Koroonaohu minimeerimiseks kehtestatud eriolukorras on oluline säästa inimesi ning ennetada haigestumisriski. Sellest lähtudes ei saa nõustuda ettepanekuga vähendada Tallinna ühistranspordis väljumiste arvu nagu Postimehe veergudel soovitasid linnavolinikud Kaido Kukk ja Priidu Pärna," selgitas TLT ASi juhatuse esimees Deniss Boroditš.

Boroditši sõnul vastab tõele, et sõitjate arv linna ühissõidukites on karantiini tõttu kokku kuivanud, ent inimeste ohutuse tagamiseks on otstarbekas hoida liinimahud ja väljumissagedused senisel tasemel.

"Linnatransport teenindab praegu eeskätt neid, kellel pole võimalik teha kodutööd ning kes teenindajate, apteekrite, tervishoiutöötajate, müüjate ja muude karantiiniajal hädatarvilike töötajatena seisavad koroonaviirusega vapralt silmitsi," ütles ta. "Hõrendades graafikuid, looksime olukorra, kus ühissõidukite täituvus märgatavalt suureneks ning kasvaks sõitjate kontaktsus ning nakatumisoht. Mida taoline otsus võib kaasa tuua, näitab olukord Ukrainas, kus hõrendatud graafikuga ühistransporti lubatakse mitte üle 10 sõitja ning inimesed ootavad peatustes tunde, et bussile pääseda."

Boroditš ütles, et ka eriolukorras on võimalik säilitada normaalsus. "Üheks selliseks valdkonnaks on Tallinna ühistransport, mille tõrgeteta toimimine annab võimaluse hoida sõitjatel terviseameti poolt soovitatud distantsi," sõnas ta. "Ka võimalik kokkuhoid kütuselt poleks väljumiste kärpimisel nii suur nagu eeldatud, sest Tallinna Linnatranspordi ASi aastane kütusekulu on artiklis toodud 25 miljonist eurost poole väiksem."  

Boroditš ütles, et eriolukorras tähendab turvameetmete arvelt kokkuhoidmine nakatumiste kasvu. "Senise sõidugraafiku säilitamisega minimeerime ühissõidukites nakkusohtu," selgitas ta. "Lisaks on TLT AS rakendanud meetmed sõitjateruumi desinfitseerimiseks, mis toimub nii peale vahetuse lõppu, aga ka lõpp-peatustes. Töösse on rakendatud ka mobiilsed desinfitseerimisbrigaadid ning kõik juhid läbivad enne liinile sõitmist tervisekontrolli."

Boroditš ütles, et TLT ASi eesmärk on säästa inimesi, tagades linlastele ühistranspordi kasutamisel  võimalikult suur turvalisus. "Targalt ja vastutustundlikult tegutsedes toome lähemale päeva, mil taastub normaalne viirusehirmust vaba elu," ütles ta.

 

Laadimine...Laadimine...