Ülemiste keskus võitleb kahjuritega

"Soomlaste väga armastatud ostukohas Ülemiste keskuses kihab tarakanidest," kirjutas uue aasta algul Soome päevaleht Iltalehti.

Pilt: Pixabay

Ülemiste keskus võitleb kahjuritega

Vesta Reest

"Soomlaste väga armastatud ostukohas Ülemiste keskuses kihab tarakanidest," kirjutas uue aasta algul Soome päevaleht Iltalehti.

Ülemiste keskuse esindaja sõnul paigas selge tegevuskava, mida on vaja teha selleks, et see probleem ei korduks.

Vana aasta viimasel nädalavahetusel selgus, et Tallinna populaarne tõmbekeskus Ülemiste keskus on hädas tarakanidega. Uue aasta teisel päeval võttis teema jutuks ka põhjanaabrite ajaleht Iltalehti, sest tegu on ajalehe andmeil ühe soomlaste enim armastatuima ostukohaga Tallinnas.

Artiklis maalib autor Sami Lotila värvika pildi, kuidas tarakanid kõnnivad söögikohtades ning poevad inimeste kottidesse. Eriti palju olevat neid Little India nimelises toidukohas ning veel mõnes popis ja noortepärases mahlabaaris. Kulutulena levisid nii kohvikus kui ka sisustuspoes mobiilikaameraga tehtud videod ja fotod sotsiaalmeediasse, kust asusid asja uurima nii kohalikud ajalehed kui ka Soome meedia, sest tegu on soomlaste väga armastatud ostukohaga Tallinnas.

Iltalehti: lisaks jälkusele ka ohtlikud

Iltalehti mainis, et tarakanid on lisaks sellele, et nad on ebameeldivad, inimestele ohtlikud ka selle poolest, et võivad levitada haigusi, mis nakkuvad ka inimestele.

Ülemiste keskuses käis juba aastal 2014 päevas ligi 18 000 külastajat, pärast mitmekordset uuendamist ja suurendamist on kaubanduskeskuses 125 000 ruutmeetrit pinda.

Ülemiste keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm ütles Pealinnale, et alustuseks on keskusel väga kahju, et nende kliendil on olnud Ülemiste keskuses ebameeldiv kogemus seoses kahjuriga.

"Võin kinnitada, et selliseid teemasid võetakse Ülemistes väga tõsiselt," sõnas Nõmm.

Tema sõnul oli eelmisel nädalal meedias kirjeldatud olukorra näol tegemist lokaalse probleemiga, ehk see ei puuduta kindlasti kogu keskust.

"Ülemiste keskus on erinevate probleemide tekkimisel alati lahendustele orienteeritud. Meie jaoks on väga oluline, et rentnik ise võtab olukorda tõsiselt ning näitab üles initsiatiivi ja koostöövalmidust parima lahenduse leidmisel," sedastas Nõmm. Ta lisas, et eelkõige on enesekontrolliplaanist ja hügieenist kinnipidamine (s.h. kahjuritõrje) rentnike ülesanne, keskus omalt poolt saab vajadusel lisajõududega toetada.

Ülemiste keskus: meil on paigas selge tegevuskava

"Ülemiste keskuse korraldatud ennetuslikud tõrjed on mõeldud selleks, et toetada rentnikke ja aidata vältida kahjurite tekkimist. Reeglina on Ülemiste rentnikud väga vastutustundlikud ja soovivad ise võimalikele tekkinud probleemidele kiired lahendused leida," kinnitas Nõmm.

Tema sõnul võttis keskus pärast ehmatavatest kogemustest teada saamist kohe kasutusele meetmed. "Täna võime öelda, et eelmisel esmaspäeval (30.12) toimunud ennetuslik tõrje oli tõhus ja aitas kaasa probleemi lahendamisele," ütles ta. 

Ülemiste keskusel on Nõmmi sõnul paigas ka selge tegevuskava, mida on vaja teha selleks, et antud probleem ei korduks.

"Jälgime olukorda väga tähelepanelikult ning järgmine põhjalik ennetav tõrje on planeeritud juba järgmisel nädalal. Ootame hetkel ka asjassepuutuvatelt rentnikelt väga täpset tegevuskava, kuidas nad oma kohustusi keskuse ning kaasrentnike ees edaspidi veel paremini täidavad," selgitas Nõmm.

Laadimine...Laadimine...