Tallinna Vee joogivee kvaliteet langes 0,8 protsendipunkti

Tänavu teises kvartalis langes Tallinna Vee joogivee kvaliteet mullusega võrreldes 0,8 protsendipunkti, tarbija kraanist võetud proovide vastavus nõuetele oli 99,2 protsenti.

Pilt: Scanpix

Tallinna Vee joogivee kvaliteet langes 0,8 protsendipunkti

Toimetaja: Vesta Reest

Tänavu teises kvartalis langes Tallinna Vee joogivee kvaliteet mullusega võrreldes 0,8 protsendipunkti, tarbija kraanist võetud proovide vastavus nõuetele oli 99,2 protsenti.

Kokku võttis Tallinna Vesi teises kvartalis 725 veeproovi. Keskmine veekatkestuse kestus kinnistu kohta oli teises kvartalis 2 tundi ja 39 minutit, samas kui 2018. aasta samal perioodil kestis katkestus keskmiselt 3 tundi ja 35 minutit.

Lekete tase veevõrgus püsis samuti rekordiliselt madal. Kui eelmise aasta teises kvartalis oli lekete tase veevõrgus 13 protsenti, siis tänavu jäi näitaja 11,6 protsendi juurde.

Tänavu esimesel poolaastal ei õnnestunud Tallinna Veel kahe katkestuse puhul tagada veevarustust täpselt lubatud ajaks, mistõttu maksis firma 56 kliendile rahalist kompensatsiooni.

Teises kvartalis käivitas Tallinna Vesi SMS-teavituste süsteemi, mille abil saab ettevõte tulevikus kliente katkestustest ja kokkulepitud kohtumistest operatiivsemalt teavitada. Aasta teises pooles tutvustab firma oma klientidele uuenenud iseteeninduskeskkonda internetis ja kaasajastab ka mobiilirakendust. 

Laadimine...Laadimine...