Tele2 rändlusteenuse rike tõi ettevõttele 300 000 eurot kahju

Sideettevõte Tele2 kompenseerib oma klientidele, kes jäid reedel ja laupäeval tehnilise rikke tõttu välismaal levita, augustikuu paketitasu kuumaksud ning rändlusteenuse kasutuse 1. - 5. augustini kokku ligi 300 000 euro eest.

Pilt: Albert Truuväärt/Pilt on illustratiivne

Tele2 rändlusteenuse rike tõi ettevõttele 300 000 eurot kahju

Sideettevõte Tele2 kompenseerib oma klientidele, kes jäid reedel ja laupäeval tehnilise rikke tõttu välismaal levita, augustikuu paketitasu kuumaksud ning rändlusteenuse kasutuse 1. - 5. augustini kokku ligi 300 000 euro eest.

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliovi sõnul saadab ettevõte kõigi meile teadaolevalt tehnilise tõrke ajal välismaal viibinud klientidele sõnumi. "Vabandan siiralt klientide ees ja otsustasime kompenseerida nii välismaal tehtud teenuste kulu perioodil 01.–05.08.2018 kui ka kogu augustikuu kuutasu," ütles Seliov pressiteate vahendusel.

Kes pole seni veel Tele2 poolt rikke järgselt sõnumit saanud, kuid viibis sel ajal välismaal, nendel palus Seliov endast kindlasti märku anda ja klienditeenindusega ühendust võtta.

Reedel ja laupäeval, 3.-4. augustil esines ligi 20 000 Tele2 Eesti välismaal asuval kliendil probleeme rändlusteenuse kasutamisel ning häiritud oli nii kõnede tegemine, sõnumite saatmine kui ka andmeside kasutamine.

Tele2-le teadaolevalt esines rändlusteenusega seotud tõrkeid üle maailma ning tegu oli roamingupartneri tehnilise rikkega, mis tekkis pärast nende riist- ja tarkvara uuenduste tegemist. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.

Laadimine...Laadimine...