FOTOD! Esimene Tšehhimaal renoveeritud tramm jõudis Tallinna

"Tegelikkuses näeb asi välja nii, et vanale raamile on ehitatud täiesti uus moodne tramm," kinnitas TLT trammiliiklusteenistuse direktori Andres Vään.

Pilt: Albert Truuväärt

FOTOD! Esimene Tšehhimaal renoveeritud tramm jõudis Tallinna

"Tegelikkuses näeb asi välja nii, et vanale raamile on ehitatud täiesti uus moodne tramm," kinnitas TLT trammiliiklusteenistuse direktori Andres Vään.

Südaöösel jõudis Tallinna esimene Tšehhimaal renoveeritud tramm KT-6.

20images

Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatuse esimehe Enno Tamme sõnul on esimese renoveeritud trammi kohalejõudmine hea märk, et lepingupartnerid Praha Cegelec ja Ostrava Ekova Electric täidavad kohustusi ning suudavad kõik 12 KT-6 ja kaks KT-4 trammi anda üle tähtaegselt.

"Meil on tšehhidega tihe koostöö. Selgitasime meie nõudmisi ka kohapeal renoveerimistöödega vahetult tutvudes. Head isiklikud kontaktid aitasid lahendada mitmeid üleskerkinud probleeme," lisas Tamm.

Tšehhi ettevõtete tööga kohapeal tutvumas käinud TLT trammiliiklusteenistuse direktori Andres Vääna kinnitusel ületab renoveeritud trammide kvaliteet oodatu. "Ekova Electric ja Cegelec ei tegele trammide puhul mingi kosmeetilise iluraviga, vaid põhjaliku moderniseerimisega. Tegelikkuses näeb asi välja nii, et vanale raamile on ehitatud täiesti uus moodne tramm," kinnitas Vään.

Läinud aasta 6. jaanuaril avaldas Tallinna Linnatranspordi AS riiklikus riigihangete registris läbirääkimistega hankemenetlusena läbiviidava riigihanke "Trammide KT-6 ning KT-4 renoveerimine ja rekonstrueerimine". Märtsis kuulutati hanke võitjaks ühistaotlejad Cegelec ja Ekova Electric, kellega allkirjastati leping sama aasta juulis.

Trammid läbivad kapitaalse remondi. Uuendatakse korpus, elektrisüsteem, kandevankrid, kaasaegse sisustuse saab sõitjatesalong ning moodsa lahenduse juhtimissüsteem ja juhikabiin. Remonditutena tagasi saabuvate trammide planeeritud kasutusaeg on 15 aastat.

Esimene Tšehhis renoveeritud tramm jõudis laevaga Paldiski sadamasse eile õhtul. Sealt toodi see treileril Vineeri trammipeatusesse, kus toimus trammi asetamine rööbastele. Vana-Lõuna depoosse sõiduks sai tramm valmis orienteeruvalt tund peale südaööd.

Peale kapitaalset ümberehitust jääb tallinlasi teenindama 12 KT-6 ja 24 KT-4 tüüpi trammi.

Laadimine...Laadimine...